Siğənin hökmü

Siğənin hökmü

 
Siğə (müvəqqəti nigah) nədir?

-Siğə (müvəqqəti nigah) kişinin qadınla (müəyyən bir mal qarşılığında) müəyyən müddətlik evlənməyinə deyilir. Buna ərəbcə “mütə” deyilir.

Əslində evlilik davamiyyətli olmalıdır. Siğə (müvəqqəti nigah) İslam dini yeni gəldiyində mübah (icazəli) idi, sonra isə bu hökm (mübah olması) ləğv olundu və qiyamətə qədər haram edildi.

Əli İbn Əbu Talib (Allah ondan razı olsun) rəvayət edir ki, Allah Elçisi (Ona Allahın salavatı və salamı olsun) Xeybər günü siğəni (müvəqqəti nigahı) və ev eşşəyinin ətini yeməyi qadağan etdi.

Bax: Buxari, 3970, Muslim, 1407.
 
Rabi İbn Səbura Əl-Cuhəni rəvayət edir ki, atası ona belə dedi:

Mən Allah Elçisi (Ona Allahın salavatı və salamı olsun) ilə birlikdə idim və o belə buyurdu:

Ey insanlar, mən sizə qadınlardan müvəqqəti zövq almağa (siğə etməyə) icazə vermişdim. Amma artıq Allah onu (müvəqqəti nigahı) qiyamətə qədər haram etmişdir. İndi kimin yanında bu qadınlardan varsa, onu buraxsın və o qadınlara verdiyi heç bir şeyi geri almasın.
 
Bax: Muslim, 1406.

Siğəni (müvəqqəti nigahı) icazəli sayan rafizilərdə (şiələrdə) belə həmin qadın nə həyat yoldaşı, nə də cariyədir. Uca Allah belə buyurur:
 
{ إِلَّا عَلَىٰۤ أَزۡوَ ٰجِهِمۡ أَوۡ مَا مَلَكَتۡ أَیۡمَـٰنُهُمۡ فَإِنَّهُمۡ غَیۡرُ مَلُومِینَ فَمَنِ ٱبۡتَغَىٰ وَرَاۤءَ ذَ ٰلِكَ فَأُو۟لَـٰۤىِٕكَ هُمُ ٱلۡعَادُونَ }
 
Zövcələri və sahib olduqları cariyələr istisnadır. Onlar buna görə heç qınanmazlar. Bundan artığına can atanlar isə həddi aşanlardır.
 
(Muminun, 6, 7)
 
Rafizilərin öz nəfsani istəklərinə uyğun gətirdikləri dəlil isə budur:
 
{ فَمَا ٱسۡتَمۡتَعۡتُم بِهِۦ مِنۡهُنَّ فَـَٔاتُوهُنَّ أُجُورَهُنَّ فَرِیضَةࣰۚ }
 
Evləndiyiniz qadınlardan zövq aldığınıza görə, onlara, vacib buyurulmuş mehrlərini verin.
 
(Nisa, 24)
 
Deyirlər ki, bu ayə siğənin (müvəqqəti nigahın) mübah olmasına dəlildir. Çünki burada “zövq aldığınıza görə” sözü var.
 
Onlara rədd odur ki, Uca Allah bu ayədən öncə kişilərə hansı qadınlarla evlənməyin icazəli olmadığını bəyan etmiş, sonra bu ayədə onlara hansı qadınlarla evlənməyin icazəli olduğunu buyurmuş və onlara qadınlara evlilik zamanı mehr verməyi əmr etmişdir.

Bu ayəni onların lehinə dəlil ola bilməz. Hətta səhabələr kimsə siğənin (müvəqqəti nigahın) haram olması dəlili çatmayanları belə xəbərdar edərək bu əməli qadağan etmişlər. O qadağan edənlərdən də biri Əli ibn Əbu Talibdir. (Allah ondan razı olsun)
 
Əli İbn Əbu Talib (Allah ondan razı olsun) İbn Abbasın (Allah ondan və atasından razı olsun) siğə (müvəqqəti nigah) məsələsində yumşaq danışmasını eşitmiş və ona belə demişdir:

Dayan, ey Abbasın oğlu, Allah Elçisi (Ona Allahın salavatı və salamı olsun) Xeybər günü siğəni (müvəqqəti nigahı) və ev eşşəyinin ətini yeməyi qadağan etmişdir.

Bax: Muslim, 1407.

Umid edirik ki, bəzi qaranlıq göstərilən məqamları sizə açıqladıq. Uca Allah bütün müsəlmanları belə çirkin və pis əməllərdən uzaq etsin.

Sonda həmd olsun aləmlərin Rəbbi olan Allaha